Jelen „Ãltalános SzerzÅ‘dési Feltételek†szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének, és szolgáltatásainak igénybevételét. Az Ãltalános SzerzÅ‘dési feltételek szerint az üzemeltetÅ‘, szolgáltató,  Holt-Szamos Vendégház – 4752 GyÅ‘rtelek, Rákóczi u. 36. – továbbiakban Szolgáltató, elszállásolási SzerzÅ‘dést köt az egyéb szálláshely szolgáltatást igénybe vevÅ‘ személyekkel, szerzÅ‘dÅ‘ felekkel.
https://roulette222es.com
Vásárló / Vendég: A szálláshely szolgáltatását igénybe vevÅ‘, a honlapon keresztül, illetve a Szolgáltatónál az info@holt-szamos.hu e-mail cÃmen keresztül Ãrásban szolgáltatást vásárló személy, aki az ÃSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezÅ‘nek fogadja el, továbbiakban Vendég.
Szolgáltató: Holt-Szamos Vendégház, továbbiakban Szolgáltató
Levelezési cÃm: info@holt-szamos.hu
Telefon: + 36 70Â 773 1132
Az Ãltalános SzerzÅ‘dési Feltételek (ÃSZF) Szolgáltató és a vele szerzÅ‘déses kapcsolatba lépÅ‘ Vendég között létrejövÅ‘ jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetÅ‘en Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági elÅ‘Ãrások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.
A Szerződési Feltételek Vendég által történő elfogadása a vásárlás illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Ãltalános SzerzÅ‘dési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosÃthatja. Az ÃSZF mindaddig hatályban marad, amÃg Szolgáltató szolgáltatást biztosÃtja. Jelen ÃSZF 2020. január 01-étÅ‘l határozatlan ideig hatályos.
Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető.
Vásárló / Vendég: A szálláshely szolgáltatását igénybe vevÅ‘, a honlapon keresztül szolgáltatást vásárló személy, aki az ÃSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezÅ‘nek fogadja el, továbbiakban Vendég
Szolgáltató: a jelen ÃSZF feltételei szerint egyéb, átmeneti szálláshely szolgáltatást nyújtó Holt-Szamos Vendégház, továbbiakban Szolgáltató
A szolgáltatás: egyéb, átmeneti szálláshely szolgáltatás
Ãrajánlat: A Szolgáltató honlapján működÅ‘ online foglalási rendszer által megküldött dÃjbekérÅ‘
Foglalás: A dÃjbekérÅ‘ megfizetését követÅ‘en jön létre, és Ãgy Ãrásban megkötött SzerzÅ‘désnek minÅ‘sül, és egyben az ÃSZF és a Foglalási és Lemondási Feltételek automatikus elfogadását jelenti.
Fizetési és lemondási feltételek: A Holt-Szamos Vendégház által biztosÃtott szolgáltatás ellenértékének megfizetésére, a foglalás és fizetés módjára, ütemezésére, a foglalás lemondás esetére és a lemondás esetén vissza nem térÃtendÅ‘ összegre vonatkozó feltételek meghatározása.
On-line bankkártyás fizetés: A Holt-Szamos Vendégház weblapján indÃtott bankkártyás fizetés. – 16. - 19. pont alatt.
A szolgáltatás területi hatálya: Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető.
6.1. A Vendégház elsősorban egyben kiadó, összetartozó családok, baráti társaságok részére, de lehetőség. van kisebb létszámú csoportok fogadására is, kevesebb apartman igénybevételével. Maximális létszám: 29 fő.
6.2. A Szolgáltató nem tartózkodik a Vendégházban, Önök, mint SzerzÅ‘dÅ‘ felek, a GyÅ‘rtelek, Rákóczi utca 36. alatti 5 apartamnból (mindegyike klimatizált, fürdÅ‘szobával, teljesen felszerelt konyhával, nappali-étkezÅ‘ helyiséggel) álló, bekerÃtett kerttel, téliesÃtett terasszal, kerti bútorokkal, parkolóval rendelkezÅ‘ vendégházat és szolgáltatásait egyéb szállásként, üdülési, pihenési célból saját felelÅ‘sségükre veszik igénybe. A házban illetve a kertben található berendezéseket és felszerelést, – ideértve a medence , szauna illetve a kerti grill, bográcsozó hely gondos használatát, – az Önök rendelkezésére bocsátjuk ott tartózkodásuk alatt.
6.3. Minden tÅ‘lünk telhetÅ‘t megteszünk vendégeink biztonsága érdekében, felhÃvjuk figyelmüket az esetleges veszélyforrásokra, azonban a házban illetve az ingyenes parkolóban lévÅ‘ személyes vagyontárgyaikért, valamint a ház és környezete nem rendeltetésszerű használatából eredÅ‘ személyi sérülésekért, illetve a házban keletkezett károkért felelÅ‘sséget nem tudunk vállalni. Az Önök által a házban, annak berendezéseiben, környezetében okozott károkért kártérÃtési felelÅ‘sség terheli Önöket.
6.4. Probléma esetén elérhetÅ‘ek vagyunk a honlapon illetve a jelen ÃSZF-ben megadott telefonszámon, illetve e-mail cÃmen, hogy segÃtségükre lehessünk ott tartózkodásuk idején, távozás utáni reklamációt azonban nem tudunk elfogadni.
7.1.A Vendég Ãrásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató árajánlatot küld. Az árajánlat Ãrásos közös megegyezés alapján módosÃtható. Az árajánlatra történÅ‘ válasz hiányában az árajánlat 4 napos türelmi idÅ‘ után törlésre kerül.
7.2. A foglalás a Vendég Ãrásban, leadott foglalásának a Szolgáltató általi Ãrásban megküldött visszaigazolásával, a teljes szállásköltség 50 %-ának megfizetését követÅ‘en jön létre, és Ãgy Ãrásban megkötött SzerzÅ‘désnek minÅ‘sül, és egyben a Foglalási és Lemondási Feltételek és az ASZF automatikus elfogadását jelenti. Vendég elfogadja, hogy az általa lemondott foglalásra, a foglalás érvényesÃtésekor elÅ‘zetesen befizetett foglalási összeget a szolgáltató nem térÃti vissza Vendég részére.
7.3. A szóban leadott foglalás, megállapodás, módosÃtás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerzÅ‘dés értékű.
7.4. A Szerződés tartalma kiterjed a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára, valamint a Foglalási és Lemondási Feltételekre, illetve a vonatkozó ASZF-re.
7.5. A SzerzÅ‘dés módosÃtásához, kiegészÃtéséhez a felek általi Ãrásos megállapodás szükséges.
Már véglegesÃtett és visszaigazolt foglalás más dátumra történÅ‘ áthelyezésére, vagy a létszám módosÃtására a szabad kapacitás függvényében van lehetÅ‘ség.
7.6. A Szolgáltató vendégház a meghirdetett árait, – kivéve amennyiben adott idÅ‘szakra kötelezettséget nem vállal, – elÅ‘zetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
7.7. Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÃFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét, mely jelenleg 5%.
7.8. A helyi idegenforgalmi adó a szállásdÃjon felül extra fizetendÅ‘ a helyszÃnen Vendég/éj alapon. Az idegenforgalmi adó fizetési kötelezettség a 18-70 közötti személyekre vonatkozik.
Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.holt-szamos.hu, illetve a www.facebook.com/holtszamosvendeghaz/ oldalakon kerülnek meghirdetésre.
7.9. A honlapon és egyéb fórumokon meghirdetett közvetÃtett szolgáltatásokért (aktÃv pihenés) és e szolgáltatások közben bekövetkezett balesetekért és károkért a Vendégház üzemeltetÅ‘je nem vállal felelÅ‘sséget és nem terheli felelÅ‘sség. A meghirdetett szolgáltatásokat a Vendég saját felelÅ‘sségére veszi igénybe.
7.10. A lefoglalt, de a Vendég szálláshelyen való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosÃtott szolgáltatások (szállás, közvetÃtett szolgáltatások,) pénzbeli visszatérÃtésére nincs lehetÅ‘ség.
A Vendég Ãrásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató árajánlatot küld. Az árajánlat Ãrásos közös megegyezés alapján módosÃtható. Az árajánlatra történÅ‘ válasz hiányában az árajánlat 4 napos türelmi idÅ‘ után törlésre kerül.
8.2.1. Amennyiben a Szolgáltató által a foglalás megerÅ‘sÃtéséhez kért 50 % megegyezés szerinti határidÅ‘ig nem kerül megfizetésre, a foglalás törlésre kerül. A szóban leadott foglalás, megállapodás, módosÃtás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerzÅ‘dés értékű. A foglalás módosÃtásához, kiegészÃtéséhez a felek általi Ãrásos megállapodás szükséges.
8.2.2. Már véglegesÃtett és visszaigazolt foglalás más idÅ‘pontra történÅ‘ áthelyezésére, vagy a létszám módosÃtására a szabad kapacitás függvényében van lehetÅ‘ség.
8.2.3. A Szolgáltató vendégház a meghirdetett árait, – kivéve amennyiben adott idÅ‘szakra kötelezettséget nem vállal, – elÅ‘zetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
9.1. A vendég a szállást az igénybevétel napján 14.00-18.00 óráig történÅ‘ bejelentkezéssel (check-in) veheti igénybe. Kijelentkezés (check-out) az utolsó tartózkodási napon délelÅ‘tt 10.00-ig. ElÅ‘zetes megállapodás esetén a kijelentkezési idÅ‘pont meghosszabbÃtható.
9.2. A Vendég a szálláshelyre érkezéskor a hatályos jogszabályoknak megfelelÅ‘en személyazonosságát köteles a szállás elfoglalása elÅ‘tt igazolni. A kitöltött és aláÃrt bejelentÅ‘vel a vendég elfogadja a szálláshely Ãltalános SzerzÅ‘dési Feltételeit illetve a szálláshely kifüggesztett Házirendjét.
9.3. A Vendég hibájából keletkező sérülésekért a Szálláshely nem vállal felelősséget. A rongálás miatti költségeket a szálláshely a vendégre terheli.
9.4. Amennyiben a vendég a szállást az érkezés napján reggel 10.00 elÅ‘tt kÃvánja elfoglalni, az elÅ‘zÅ‘ éjszaka szállásdÃjának 30 %-a kerül felszámÃtásra.
9.5. A szálláshelyre elÅ‘zetes egyeztetést követÅ‘en, csak kistestű háziállatok hozhatók. A behozott háziállatok által okozott sérülésekért, károkért a vendéget kártérÃtési kötelezettség terheli a szálláshely felé.
9.6. A házban tilos a dohányzás..
10.1. A Szálláshely jogosult a szerzÅ‘dést felmondani és a szolgáltatásnyújtást megtagadni amennyiben a Vendég nem teljesÃtési fizetési kötelezettségét
10.2. a vendég nem rendeltetésszerűen használja a szálláshelyet
10.3. fertőző betegségben szenved
10.4. drog befolyása alatt áll
10.5. elfogadhatatlan, erkölcstelen, erÅ‘szakos, összeférhetetlen magatartást tanúsÃt a házban és környezetében.
10.6. a feleken kÃvül álló okok, úgynevezett Vis Major (háború, tűz, árvÃz, idÅ‘járás béli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), esetén, melyek felett a fél nem bÃr ellenÅ‘rzéssel.
11.1. A Vendég jogosult a Szálláshely szolgáltatási körbe tartozó rendeltetésszerű használatára,
11.2. A Vendég jogosult a szálláshely berendezéseinek, eszközeinek használatára.
11.3. A Vendég, hozzáértés esetén, jogosult a Szolgáltató vendégházban található cserépkályha, kandalló, kerti grill rendeltetésszerű, gondos használatára.
11.3. A tartózkodás idején felmerülÅ‘ bármely probléma esetén a szolgáltató telefonon illetve Ãrásban a nobuta@nobutavendeghaz.hu cÃmen elérhetÅ‘, a probléma mielÅ‘bbi megoldása érdekében.
11.4. A Vendég panasztételi joga a szálláshely elhagyását követően megszűnik.
12.1. Vendég köteles a SzerzÅ‘désben foglaltak szerinti idÅ‘pontig és módon kiegyenlÃteni a szolgáltatások ellenértékét.
12.2. Gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó 18 év alatti gyermekek csak felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak a szálláshelyen.
12.3. Vendég köteles az általa, vagy kisérÅ‘je illetve a felügyelete alá tartozó személyek által okozott kárt a szolgáltatónak megtérÃteni.
13.1. A Szolgáltatónak jogában áll a Vendég által megrendelt és véglegesÃtett, de Vendég által igénybe nem vett szálláshely szolgáltatásra beérkezett 50 % szállásköltség összegének megtartása jelen ÃSZF-ben és Foglalási és Lemondási feltétekben rögzÃtettek szerint.
13.1.2. A Szolgáltatónak jogában áll a 10.1. 1-6. pontjai alatt foglaltak esetén a szálláshely szolgáltatás visszautasÃtása, megszüntetése.
14.1.. A Szolgálató köteles a vendég tartózkodása alatti panaszát kivizsgálni és megtenni a szükséges lépéseket a probléma kezelésére.
14.2. A Szolgáltató köteles telefonos elérhetőségét megadni a Vendégnek, az ott tartózkodása alatt esetleg felmerült problémák, kérdések rendezése érdekében
14.3. Szolgáltató nem vállal felelősséget a vendég által behozott elektromos berendezésekért, azok okozta károkért a vendég a felelős.
14.4. Szolgáltató felelÅ‘ssége nem terjed ki a vendég által saját maga okozott károkra illetve a vendégek körén kÃvül álló elhárÃthatatlanul bekövetkezett károkra.
14.5. Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltató közösségi tereiben illetve szobáiban hagyott személyes tárgyakért, értéktárgyakért, készpénzért.
14.6. A Szolgáltató ingyenes, bekerÃtett parkolójában hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelÅ‘sséget.
15.1. A foglalás a Foglalási és Lemondási Feltételek illetve az ASZF elfogadásával, a teljes szállásdÃj 50%-ának elÅ‘re történÅ‘ megfizetése és annak visszaigazolása után érvényes. Amennyiben a kért összeg a megjelölt határnapig nem érkezik meg, Szolgáltató ajánlati és szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.
15.2. A 50% megfizetése történhet átutalással, interneten Szép Kártyával és bankkártyával. A fennmaradó szállásdÃj a kulcs átvételekor készpénzben illetve Szép Kártyával fizetendÅ‘. Lemondás esetén a 50%-ot nem tudjuk visszatérÃteni.
15.3. Kiemelt idÅ‘szak: Húsvét, Pünkösd, Szilveszter. Ezen foglalását a teljes szállásdÃj 100%-ának megfizetésével tudja a Vendég biztosÃtani. Lemondás esetén a befizetett összeg nem visszatérÃtendÅ‘.
15.4. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő Vendéget, illetve annak SZÉP kártyáját/bank kártyáját terheli.
16.1. Ãltalános jellemzÅ‘k:
16.2. A Szerződési Feltételek Vendég által történő elfogadása a vásárlás illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
16.3. A Szerződés akkor jön létre, ha a fenti pont értelmében a Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi, egyben a jelen Szerződési Feltételek elfogadását jelenti.
16.4. A Vendég a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés nyugtázásakor teljesÃti.
16.5. Foglalás akkor jön létre, amikor a Vendég a foglalást végsÅ‘ formájában jóváhagyja. Szolgáltató biztosÃtja, hogy VevÅ‘ bankkártyájának megterhelése csak azután jön létre, miután Vendég fizetési szándékát internetes felületen megerÅ‘sÃti.
Az elfogadható bankkártya tÃpusok: VISA, MASTERCARD, MAESTRO és SZÉP kártya
17.1. A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vendég részére folyamatosan biztosÃtja a Vendég fizetési kötelezettségének teljesÃtése ellenében.
17.2. A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erÅ‘hatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kÃvülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehetÅ‘ felelÅ‘ssé.
17.3. A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévÅ‘ esetleges hibákért felelÅ‘sséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelÅ‘ terhelÅ‘ közterheket, illetve az Ãltalános Forgalmi Adó (ÃFA)-t, a személyenként és éjszakánként fizetendÅ‘ idegenforgalmi adó kivételével.
17.4. A Szolgáltató a vásárló Vendég adatait a szerzÅ‘dés teljesÃtése, és a szerzÅ‘dés feltételeinek késÅ‘bbi bizonyÃtása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra – a Vendég kifejezett hozzájárulása hiányában – nem jogosult.
17.5. Vendég bejelentések, panaszok kezelése: A Vendég a fenti banki szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltatónak személyesen, telefonos ügyfélszolgálatán, valamint az info@holt-szamos.hu e-mail cÃmen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményérÅ‘l a bejelentés módjának megfelelÅ‘en tájékoztatja a Vendéget. A Szolgáltató a bejelentésekrÅ‘l és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vendég által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavÃtása iránt haladéktalanul intézkedik.
18.1. A vendégnek a bankkártya fizetés megkezdés előtt pontos adatok megadásával ki kell töltenie a honlapos űrlapot, az esetleges probléma elkerülése végett.
18.2. A Vendég adatok megadása során megadott téves adatokért, és az azokból adódó károkért semmilyen formában nem vállalunk felelÅ‘sséget a hibás adatokból eredÅ‘ esetleges téves teljesÃtésért.
18.3. A Vendég kötelessége a szolgáltatás fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a Vendég csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás vételárát a Vendég nem tudja megfizetni, akkor a megrendelt szolgáltatás automatikusan törlődik a rendszerből.
19.1. A bankkártyával való fizetés a OTP Bank Nyrt. szerverén keresztül történik erÅ‘s (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, Ãgy az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hÃvja az ügyfélszolgálatunkat.
19.2. A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirtokos vagy megrendelő vendég nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.
19.3. A vásárló Vendég hibájából eredÅ‘en jelszavának harmadik személy által történÅ‘ felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelÅ‘sséget nem vállal. Vendég kijelenti, hogy a megrendelt és teljesÃtett szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vendég hibájából történt hibás, téves adatbevitelbÅ‘l, megrendelés elÃrásból
származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelÅ‘sséget, visszafizetést, visszatérÃtést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelÅ‘sséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja, és lehetÅ‘ségeihez mérten kezeli.
19.4. Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése
19.4.1. Ãltalános SzerzÅ‘dési Feltételeinkben valamint A Foglalási és Lemondási Feltételeinkben foglaltak értelmében Vendég foglalását a teljes szállásköltség 50%-ának (illetve kiemelt idÅ‘szaki foglalás esetén 100%-ának) elÅ‘re történÅ‘ megfizetésével tudja érvényesÃteni, mely összeg lemondás esetén nem visszatérÃtendÅ‘.
19.4.2. Amennyiben a Vendég a 50% összegét (ill. kiemelt idÅ‘szaki foglalásnál a 100% összegét) meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt Ãrásban, e-mailben: info@holt-szamos.hu-a Szolgáltató felé kell jeleznie. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát.
19.4.3.A Szolgáltató válaszlevelében értesÃti Vendéget, hogy amennyiben a fizetett összeg meghaladja a foglalás során rögzÃtett elÅ‘re megfizetendÅ‘ 50% (ill. 100%) összegét, a Szolgáltató a megfizetett összeggel csökkenti a szállásra érkezéskor a fizetendÅ‘ szállásdÃj végösszegét.
19.4.4. Amennyiben azonban a Vendég lemondja a foglalást, Szolgáltató csak az elÅ‘Ãrt 50%-ot (ill. kiemelt idÅ‘szaki foglásás esetén 100%-ot) meghaladó összeget (azaz a túlfizetés összegét) tudja visszatérÃteni Vendég részére. Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követÅ‘ 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak Ãtéli, úgy kezdeményezi a túlfizetett összeg jóváÃrását és a túlfizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváÃrja. A vizsgálat eredményérÅ‘l a Vendéget (a tranzakcióban megadott e-mail cÃmen) Ãrásban tájékoztatja.
A Szolgáltató fontosnak tartja a személyes adatok védelmét, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezeti intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja, a vendég adatokat csak a kijelentkezés napjáig tárolja. A Szolgáltató a SzerzÅ‘désben foglalt kötelezettsége teljesÃtése során köteles a személyes adatok védelmérÅ‘l és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló hatályos jogszabályok érvényesÃtésére ( Jelenlegi: 1992. évi LXIII. Törvény, valamint a 2011. évi CXII.  Az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló törvény adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelÅ‘en eljárni.Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkeresÅ‘ hatóság felé a törvény szerinti adatszolgáltatást teljesÃteni.
Szolgáltató adatvédelmi elveit külön Adatvédelmi Nyilatkozatban teszi közzé honlapján.